معیار انتخاب برترین شرکت فروش خدمات هاست و دامنه چیست؟

برترین هاست و دامنه

برترین هاست و دامنه

برای شما که قصد دارید وب سایت داشته باشید و به تازگی با این دنیای جذاب آشنا شده اید، لازم است نکات مهمی را برای یافتن برترین هاست و دامنه بدانید. شرکتی که خدمات هاست و دامنه ی مناسب ارائه دهد، شما از داشتن وب سایت، کسب و کار آنلاین لذت خواهید برد و احساس خوبی خواهید داشت. ارائه خدمات نامناسب در این نوع خدمات، موردی است که حتی افراد حرفه ای نیز با آن درگیر هستند و باعث سردرگمی و دردسرهای بسیاری می شود.

در انتخاب شرکت خدمات دهنده چه مواردی را باید در نظر داشته باشید؟

دقت کنید که این خدمات، کاملا آنلاین ارائه می شود. خرید شما آنلاین است، خدمات پشتیبانی به شما آنلاین است، و موردی بصورت آفلاین ندارید. خدمات را باید بر اساس کیفیت، امنیت، قیمت باید بررسی کنید.

قیمت

اغلب افراد، در انتخاب های خود، روی قیمت حساسیت دارند، ولی در این نوع خدمات، نه قیمت بالا نشانه خوب بودن و نه ارزان بودن نشانه کیفیت پایین است. با بررسی چند شرکت فعال در این حوزه، میانگین قیمت را خواهید دانست. روی پیشنهادهای ویژه شرکت ها، حساس باشید، که با استفاده از آن بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید. البته گاهی با اختلاف قیمت های کمی بین شرکت ها برخورد می کنید که باید به موارد دیگر انتخاب کردن، بپردازید.

کیفیت

شما ممکن است که قیمت کم یا زیادی برای خرید بپردازید ولی در مقابل انتظار خدمات خوبی دارید. ولی اگر خدمات مناسب به شما ارائه نشود، در هر قیمتی که خرید کرده باشید، ناراضی خواهید بود. هاست شامل منابع سخت افزاری  و نرم افزار مدیریت هاست می باشد که در اختیار کاربران قرار می گیرد. منابع سخت افزاری مانند فضای هاست، پردازشگر، مقدارRAM ، پهنای باند، تعداد بازدید در لحظه است.

پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  سایت شما فروش کمی دارد؟

معمولا هاست ها با مدیریت سیستم عامل ویندوز و لینوکس عرضه می شود. اگر اجباری جهت استفاده از نرم افزار خاص برای ویندوز نباشد و آزاد در انتخاب باشیم، توصیه می شود، جهت امنیت و سرعت بهتر از هاست های لینوکسی استفاده می شود. هاست لینوکسی با نرم افزارهای مرسوم مدیریت هاست مانند دایرکت ادمین، سی پنل فروخته می شوند.

مورد دیگری که در کیفیت خدمات بسیار مهم است، خدمات پشتیبانی است. این خدمات آنلاین ارائه میشود. شما از سیستم « تیکت » باید با واحد پشتیبانی شرکت مورد نظرتان در ارتباط باشید. تیکت نامه ای است که شما به واحد پشتیبانی برای رفع مشکل یا درخواست خدمات ارسال می نمایید و آن ها موظف هستند در اسرع وقت به آن درخواست پاسخگو باشند. بررسی کیفیت در پاسخ گویی تیکت، دارای دو معیار است:

  • سرعت پاسخ گویی به تیکت. شرکت هایی هستند که اعلام کردند بین 1 تا 2 روز کاری پاسخ گوی تیکت ها هستند. که در حال حاضر، کسب و کارها به سرعت بیشتری برای رفع مشکل نیاز دارند و این زمان بسیار زیادی است. مثلا سایت شما از دسترس خارج شده است و سایت شما فروشگاهی است، اقدام به تیکت زدن می کنید تا مشکل سایت را حل کنید. حالا تصور کنید باید 1 تا 2 روز کاری منتظر پاسخ تیکت بمانید. آیا در حال حاضر این زمان زیاد نیست؟
  • به حداقل رساندن تعداد تیکت در رفع مشکل. گاهی اوقات واحد پشتیبانی پاسخ صریح و شفاف نمی دهد و تعداد تیکت ها زمان به 2 روز هم میرسد، اما هنوز شما مشکلتان برطرف نشده است. این حالت نیز وضعیت و نتیجه خوبی ندارد و خدمات آن شرکت نمره خوبی نمی گیرد. تیکت واحد پشتیبانی باید حتی در سخت ترین درخواست ها به حداقل برسد و شفاف و کمک رسان باشد.
پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  تبلیغات و دنیای وب

امنیت

صفحات وب، دائما در معرض حملات امنیتی هستند. این حملات از سمت ویروس ها و هکرها می باشد. اولین محلی که باید در مقابل این حملات مقاوم عمل کند، هاست ها هستند. شرکت هایی که خدمات هاست ارائه می دهند باید برای حفظ اطلاعات مشتریان و وب سایت ها، روی موضوع امنیت بسیار قوی عمل کنند. در مرحله بعدی شما هم به عنوان صاحب وب سایت باید امنیت سایت خود را پوشش دهید. از نرم افزارها آنتی ویروس و راهکارهای ضدهک، استفاده نمایید.

بنابراین یکی دیگر از معیارهای انتخاب هاست، موارد امنیت اطلاعات و  وبسایت می باشد.

به عنوان توصیه در بخش سرعت پاسخ گویی، شرکت « پارس پک » می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.در بخش کیفیت خدمات فنی و منابع سخت افزاری، شرکت « ماندگار وب »  توصیه می شود. در مقابل از شرکت برتینا به هیچ وجه استفاده نکنید.

اگر در ابتدای راه هستید، راهکار بسیار مناسب در انتخاب، استفاده از توصیه افراد حرفه ای و با سابقه است تا از ضررهای احتمالی جلوگیری نمایید. امیدوارم با انتخاب درست، شروع خوبی برای ایجاد وب سایت یا کسب و کار اینترنتی داشته باشید. از هم اکنون از افراد حرفه ای در اطرافتان کمک بگیرید و پیشنهاد آن ها را در انتخاب برترین هاست و دامنه مناسب بکار ببرید.

اگر دقت کرده باشید خیلی روی خرید دامنه، صحبتی نکردیم، چون دامنه موضوع فنی ندارد، هاست بسیار مهم است. وقتی برای هاست شرکت مناسب را انتخاب کردید، سعی کنید دامنه را از همان شرکت خرید نمایید.

یکی از اصول شروع خوب برای کسب و کار آنلاین انتخاب برترین هاست و دامنه است.

 

:: وب کاربر :: مقالات بازاریابی اینترنتی ::
۱۳۹۷/۵/۶ ۱۱:۴۸:۰۸

ثبت ديدگاه

ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 8 تکنیک و حدود 4 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
از شـما متـشــکریــم . ایمـیـل بـرای شـما ارسـال شــد. شما آماده برای دانلود هستید!
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 5 نکته و حدود 6 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان 3 فایل رایگان آموزشی را دریافت کنید، 3 فایل حدود 10 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم