داستان وب کاربر۱۳۹۸/۲/۸ ۱۱:۲۶:۳۳

داستان شکل‌گیری وب کاربر


حدود تیرماه سال 81 بود که در محدوده میدان ولی عصر تهران، در یک دفتر نُقلی مشغول کار شدم، فروش و خدمات کامپیوتر. اون زمان فکر میکردم بعد از درس و دانشگاه، کاری که انجام میدم کمی متفاوت تر و خدمات بهتری بدم. حتی در زمان تحویل کامپیوتر خریداری که به افراد، خیلی آموزش مفصلی هم می دادم.

در زمان درس و دانشگاه، مشغول تدریس دوره‌های مختلف کامپیوتر هم بودم و کماکان در کنار کارم، تدریس رو رها نکردم. حدود سال 86 بود که با مرکز آموزش شرکت صنایع پتروشیمی(راهبران پتروشیمی)، همکاری بیشتری داشتم، و دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان را در مجتمع پتروشیمی برگزار میکردم. پتروشیمی بجنورد، منطقه ویژه ماهشهر، مجتمع های عسلویه و خلاصه خیلی از زمانم رو تا سال 89 پُر کرده بود. تجربه بودن توی محیط صنعتی، تجربه و اتفاقات در پروازها شیرینی و سختی های خودش رو داشت. ارتباط های خوبی هم در این مسیر ایجاد می شد که تا الان هم بیشتر اون دوستی و ارتباط ها پایدار هستند.

حدود سال 89 بود، دوست بزرگواری که در پتروشیمی بجنورد با هم آشنا شده بودیم، با من تماس گرفت. دوست فرهیخته و عزیزی که همیشه با چند کلام صحبت کلی حال آدم خوب میشه. به تهران آمده بود و یک قرار ملاقات گذاشتیم. در اون ملاقات که حدود 3 ساعت حرف‌ها و گپ و گفت‌ها، طول کشید، قرار شد تجربه جدیدی را آغاز کنم. و به دنیای وب ورود کردم.

دنیای جدیدی بود و اون موقع تب جوملا خیلی بالا گرفته بود و وردپرس داشت خودش رو بالا می کشید. دو هفته خودم رو مشغول جوملا کردم. هر آنچه که باید یاد می‌گرفتم را از اینترنت جستجو می کردم. شرایط راحت نبود. یعد از دو هفته که دست و پا شکسته با جوملا پیش رفتم حسابی شروع به وب گردی هدفدار کردم. نتیجه این شد که آموزش و راه اندازی وردپرس را تو برنامه کاری‌م  گذاشتم.

از اون روز تا الان یک عشق و سرگرمی کاری دارم اون هم راه اندازی سایت، برای افرادی که قصد دارند در فضای مجازی کسب و کار راه اندازی کنند، سایت وب کاربر شد سایت اصلی من، که تجربه‌ها، نمونه کارها و آموزش‌ها را در آن قرار میدهد. وب کاربر بخش عمده ای از وقت روزانه من را به خودش اختصاص میده و دوس دارم هر آنچه که در توان دارم از موضوعات بازاریابی، طراحی سایت، راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی، در وب کاربر به اشتراک بگذارم.

از سال 89 تا الان، تعداد قابل توجهی از انواع سایت، طراحی و راه‌اندازی کردم. در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری برای برخی از کاندیداها، به سفارش برخی از حامیان، سایت تبلیغاتی طراحی کردم.

برای چندین کسب و کار سنتی، فروشگاه اینترنتی بسیار کاملی طراحی کردم. که فروش خوبی هم براشون ایجاد کرده و از این موضوع خیلی خوشحالم. در طراحی سایت برای افراد در قدم های اول که باید تحلیل و آنالیزِ کسب و کار و شناخت نیازها انجام شود، خیلی زمان صرف می‌کنم تا دیدگاه و نظرات، به هم نزدیک شود.

تنوع پروژه‌های طراحی سایت، در این مدت راضی‌کننده بوده، اجرای سایت های شخصی و شرکتی، خبری، مجله‌ای، فروشگاهی و آموزشی را در این سال‌ها تجربه کردم و برای بعضی از آن‌ پلن‌های بازاریابی هم اجراشده است.

از اونجاییکه خودم همیشه برای یادگیری وقت اختصاص میدم، دوره آموزشی طراحی کردم به نام « وب کاربران پول ساز ». که چند دوره برگزار شده. در این دوره طراحی سایت و بیشتر مدیریت سایت های وردپرسی و تکنیک‌های بهینه سازی و بازاریابی را در آن آموزش می دهم.

و البته برای ارتقاء کیفیت کارم و سایتم ( وب کاربر ) کارگاه‌ها و دوره‌هایی رو که میدونم برام موثر هست از دست نمیدم.

و در حال حاضر  سعی می‌کنم پروژه طراحی سایت‌هایی رو قبول کنم که برای صاحب آن سایت موثر و مفید واقع بشه.


علی شیرازی مدیر سایت وب کاربر
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 8 تکنیک و حدود 4 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
از شـما متـشــکریــم . ایمـیـل بـرای شـما ارسـال شــد. شما آماده برای دانلود هستید!
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 5 نکته و حدود 6 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان 3 فایل رایگان آموزشی را دریافت کنید، 3 فایل حدود 10 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم