داستان جوجه اینترنتی

جوجه اینترنتی | موضوعی که در این پست مطرح می کنم کاملا واقعی است و یادآوری برای دوستانی است که به حضور در اینترنت و داشتن وب سایت اعتقادی ندارند و یا آن را خیلی با اهمیت نمی دهند. و باز هم تاکید می کنم شما هر محصول و خدماتی را می توانید در وب سایت معرفی نمایید و یا به فروش برسانید.

یادمان باشد که در وب سایت دو نوع تراکنش (مالی) وجود دارد. یا خرید آنلاین اتفاق می افتد یا وب سایت وظیفه معرفی کالا و خدمات را دارد و خرید بصورت آفلاین انجام می شود.

بهار 96 با دوستی از نزدیک در حال گپ و گفت بودم. این شخص علاقه زیادی به نگهداری مرغ و یا پرنده در منزل دارد و به گونه های خاصی از مرغ علاقه بیشتری نشان می دهد. این موضوع همیشه به عنوان سرگرمی و علاقه شخصی برایش دنبال می شد. در آن روز صحبت به مشخصات و خصوصیات مرغ های مینیاتوری رسیده بود و تمایل به خرید آن را داشت. در ضمن این دوست من در بیرون از تهران و در اطراف کرج زندگی می کند.

پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  تبلیغات صحیح بدون اتلاف سرمایه

پیشنهاد دادم که با هم در اینترنت جستجوی کوتاهی انجام دهیم، به این امید که شاید بتوانیم راهنمایی خاص پیدا کنیم.

با کمال ناباوری با عبارت جوجه مینیاتوری  جستجو را شروع کردیم و بالای 10 میلیون لینک روی گوگل داشت. جستجو را ادامه دادیم و با عبارات دیگر.

عبارات جستجو را گسترش دادیم به :  روش نگهداری، قیمت، مراکز فروش و…

وب سایت هایی را بررسی کردیم و در بین آن ها به وب سایت برخوردیم که تولیدی و جوجه کشی انواع مرغ ها را داشت و مرغ مینیاتوری هم در بین تولیدات ش وجود داشت. وب سایت این مرکز بسیار کامل و توضیحات مفصلی داشت. آموزش نگهداری، معرفی دانه مرغ مناسب، داروها و واکسن ها و خلاقه هر آنچه در این مقوله لازم لود را بصورت بسیار مرتب و دسته بندی شده در اختیار قرار داده بود. منوی تماس با ما را بازکردیم و شماره تلفن… با دومین بوق شخصی جوابگوی ما بود. بسیار محترم و مودب. با آرامی و دقیق پاسخ ها را داد و کاملا آمادگی فروش داشت.

پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  شبکه های اجتماعی و بازاریابی

هنوز هم باور نکردیم که جوجه اینترنتی هم وجود دارد.!!!

یک روز پس از تماس تلفنی دوست من به قرچک ورامین و مرغداری مورد نظر مراجعه کرد، تعدادی جوجه به مبلغ 5 هزار تومان و تمام تجهیزات لازم را نیز در اختیار داشت و خرید کاملی انجام داده بود.

یه لذت خرید کامل و موفق. آن هم  از نوع جوجه اینترنتی

این احتمال زیاد است که افراد زیادی نیاز به کالا و خدمات شما نیز بگردند و حضور شما در فضای مجازی، شانس فروش و جذب مخاطب جدید را بسیار بالا می برد.

بازاریابی اینترنتی، خیلی هم کار سختی نیست، در قدم اول شما حضورتان را در فضای وب و مجازی اعلام کنید تا به قدم های بعدی برسید.

 

 

::وب کاربر:: مقالات بازاریابی اینترنتی ::

۱۳۹۶/۱۲/۹ ۸:۴۹:۱۶

ثبت ديدگاه

ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 8 تکنیک و حدود 4 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
از شـما متـشــکریــم . ایمـیـل بـرای شـما ارسـال شــد. شما آماده برای دانلود هستید!
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 5 نکته و حدود 6 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان 3 فایل رایگان آموزشی را دریافت کنید، 3 فایل حدود 10 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم