داشبورد مدیریت وردپرس (درس هفتم)

سلام خدمت شما دوستان عزیز. به آموزش وردپرس و داشبورد مدیریت وردپرس ادامه میدم.

در درس ششم مطرح شد که برای ورود به داشبورد مدیریت وردپرس در نوار آدرس مرورگر خود www.yoursite.com/wp-admin را وارد نمایید تا صفحه لاگین یا ورود به مدیریت وردپررس ظاهر شود. نام کاربری و رمز عبور را تایپ نمایید و منتظر بمانید تا داشبورد مدیریت وردپرس نمایان شود.(شکل زیر)

به مرور گزینه ها را بر حسب کاربرد و مثالی که مطرح خواهیم کرد، باهم بررسی می کنیم.

بخش پیشخوان

این بخش شامل خانه و بروزرسانی می باشد. گزینه پیشخوان و یا خانه هردو شما را به یک قسمت هدایت می کنند و آن هم صفحه خوش آمد گویی و خلاصه فعالیت شما و اخبار جدید وردپرس می باشد.

پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  6 وظیفه یک « وب مستر» حرفه ای

در بخش بروزرسانی، چنانچه قالب، افزونه ها نیاز به بروز رسانی داشته باشد و نسخه جدید آن منتشر شده باشد، بصورت عدد در مقابل بروزرسانی نمایان می شود. مثلا اگر عدد 2 نمایان شده باشد یعنی دو مورد در وب سایت شما نیاز به بروزرسانی دارد. با کلیک روی بخش بروزرسانی صفحه ای نمایان خواهدشد که موارد نیازمند به بروز رسانی را نمایش میدهد . با انتخاب هریک می توان بروزرسانی را انجام دهید. این بروزرسانی معمولا مربوط به خود وردپرس یا افزونه های نصب شده روی وردپرس می باشند.

پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  ایجاد منو/فهرست در وردپرس(درس دوازدهم)

می توانید افزونه ها را یک به یک یا  « انتخاب همه » را بزنید و سپس دگمه  « بروزرسانی افزونه ها » را کلیک نمایید تا بروزرسانی آنها شروع شود. البته توصیه می شود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.(در درس های آینده بحث خواهد شد.) اما اگر در ابتدای کار هستید و در شروع تنظیمات هستید، نگران نباشید و بروزرسانی را با کمی صبر و حوصله انجام دهید.

اگر در حین عملیات بروزرسانی خطایی مشاهده کردید، معمولا مشکل ارتباط اینترنتی با سایت های اصلی می باشد. پس کمی به خودتان زمان دهید و مجدد شروع نمایید تا عملیات بروزرسانی با موفقیت انجام گیرد.

۱۳۹۷/۳/۱۲ ۱۲:۲۴:۰۶

ثبت ديدگاه

ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 8 تکنیک و حدود 4 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
از شـما متـشــکریــم . ایمـیـل بـرای شـما ارسـال شــد. شما آماده برای دانلود هستید!
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 5 نکته و حدود 6 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان 3 فایل رایگان آموزشی را دریافت کنید، 3 فایل حدود 10 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم