3 نکته ارزشمند، برای طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی۱۳۹۷/۹/۱۴ ۷:۱۷:۲۱

3 قدم در طراحی سایت


3 نکته ارزشمند، برای طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی

اگر شما در حال مطالعه این مطلب هستید، به احتمال زیاد با موضوع طراحی سایت به نوعی مرتبط هستید. اگر قصد طراحی سایت دارید و یا قصد سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی، پیشنهاد می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

اغلب افراد از مزیت های داشتن وب سایت یا فروشگاه اینترنتی، مطلع هستند. با وجود موبایل های هوشمند و لپ تاپ و دسترس بودن اینترنت همراه، اغلب افراد برای کوچکترین نیازی، از جستجوی اینترنتی استفاده می کنند تا اطلاعات خود را در آن مورد و نیاز، کامل کنند. پس اگر خدمات و محصولات شما در وب سایت یا فروشگاه اینترنتی قرار بگیرد و معرفی شود، شما هم در بین جستجوهای افراد حضور خواهید داشت و شانس شما برای فروش خدمات و محصولات بیشتر خواهد شد و به بازار و مشتریان جدید دسترسی خواهید داشت.

پس باید در فضای مجازی وب، حضور پیدا کنید.

قدم اول – انتخاب نام دامنه

در این مرحله باید نام سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب نمایید. فایل رایگان اول برای انتخاب نام سایت یا همان دامنه سایت است.8 تکنیک برای انتخاب نام در این فایل مطرح شده است که پیشنهاد می کنم این تکنیک ها را حتما رعایت نمایید.

فراموش نکنید که نام سایت شما یعنی برند شما. پس باید درست انتخاب شود.

تکنیک انتخاب نام دامنه

حجم فایل اول: 330KB

زمان حدودی مطالعه: 3 دقیقه

قدم دوم – انتخاب میزبانی

اگر فایل اول را مطالعه کرده باشید، پس الان نام دامنه سایت شما معلوم است و باید هاستِ(میزبانی) مناسب، برای سایت باید انتخاب نمایید. انتخاب هاست هم از نظر منابع سخت افزاری و هم خدمات پشتیبانی اهمیت دارد. چند نکته کلیدی برای هاست وجود دارد که در یک فایل جمع آوری شده است. پس این فایل را حتما مطالعه نمایید، چون انتخاب نادرستِ هاست، سایت شما را متزلزل می کند.

 

حجم فایل دوم :880KB

زمان حدودی مطالعه:4دقیقه

 قدم سوم – انتخاب روش طراحی

اگر فایل اول و دوم را مطالعه و اجرا کرده باشید، دامنه و هاست را باید تهیه کرده باشید و اکنون زمان انتخاب مسیر طراحی سایت است. این فایل، شما را از سردرگمی برای طراحی سایت نجات خواهد داد و خیلی شفاف مسیرتان را تعیین خواهید کرد. دقت نمایید انتخاب نادرست روش، در طراحی می تواند هزینه های هنگفتی به هدر دهد. خیلی از افراد مسیر نادرست را پیش می گیرند و نتیجه مطلوب حاصل نمی شود و پیگیر آن هستند که چرا با آن همه هزینه، نتیجه مطلوب کسب نکرده اند. هزینه باید در جای صحیح و به موقع مصرف شود. پس باید مسیر درست را پیش بروید. با فایل سوم قطعا شما، در انتخاب روش، مطمئن تر  خواهید بود.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

حجم فایل سوم: 510KB

زمان حدودی مطالعه:4 دقیقه

پس همین الان روی دکمه زیر کلیک نمایید تا لینک دانلود 3 فایل رایگان برای تان ایمیل شود.


ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 8 تکنیک و حدود 4 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
از شـما متـشــکریــم . ایمـیـل بـرای شـما ارسـال شــد. شما آماده برای دانلود هستید!
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 5 نکته و حدود 6 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان 3 فایل رایگان آموزشی را دریافت کنید، 3 فایل حدود 10 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم