طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی غرب تهران – وب کاربر۱۳۹۸/۸/۴ ۱۳:۳۹:۱۰
طراحی سایت و آموزش

طراحی سایت فروشگاهی

سایت وب کاربر، در کنار همکاری آموزشی با « آموزشگاه اندیشه مانی » خدمات ساخت و طراحی سایت فروشگاهی و سایت شرکتی  را در غرب تهران ( صادقیه) نیز ارائه می‌نماید.

صاحبان فروشگاه و مشاغل عمدتا فرصت لازم برای شرکت در کلاس و طراحی و مدیریت وب سایت فروشگاهی را ندارند. شاید بتوان این حرف را الان زد که، داشتن سایت و کسب و کار آنلاین مانند « نان شب » واجب شده است.

خیلی از افراد در فکر گسترش بازار و فروش بیشتر و کسب درآمد هستند.

بهترین روشی که می‌شود پیشنهاد داد، راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی پرمحتوا و خوب  است.

در مدتی کوتاه اگر در گوگل جستجویی انجام دهید، خواهید دید که در اغلب مشاغل سایت های قوی و جدی بسیار کم هستند. پس این امید را به شما میدهم که کسب و کار آنلاین گزینه بسیار مناسبی برای اغلب کسب و کارها می‌باشد.

اما تا با افراد، صحبت از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود، دو نوع نگاه وجود دارند:

  1. نگاه اول : ما هم باید یک فروشگاه مانند دیجی کالا داشته باشیم در رشته خودمان. مثلا می گویند: دیجی کالا رو دیدی؟؟!! حالا کفش فروشی ش، دیجی کالا رو دیدی؟!! حالا فروش پوشاک. یا اسنپ رو دیدی؟! حالا … و …
  2. نگاه دوم : وقتی دیجی کالا هست ما چیکار کنیم؟ ما میتونیم سیستمی مثل اسنپ راه بندازیم؟ فرض که راه انداختیم مگه میشه باهاش رقابت کرد؟!!؟

لطفا از این دو نوع نگاه بیاییم بیرون ! بله میشه.

در تهران و خیلی از شهرهای بزرگ، خشکبار و آجیل تواضع بسیار معروف و مطرح است و برند قوی و مناسبی شده است. اما آیا در سطح تهران آجیل فروشی‌ها تعطیل شده اند؟ آیا همه از تواضع خرید می‌کنند؟

چند روز پیش برای خریدی جزئی به خشکبار ایوب در خیابان ستارخان رفتم. فروشگاه بزرگ و تنوع بسیاز زیاد. حتی شیرینی و سوغات های شهرستان های دیگر را در بهترین کیفیت و بسته بندی در قفسه‌ها گذاشته بود. در حین بررسی خشکبار و قیمت‌ها دیدم در فروشگاه، یک میز و کامپیوتر مجزا، یک پرسنل خوش برخورد با آن کامپیوتر در حال کار است و با نوشته ای بسیار خوش‌خط و زیبا نوشته بود: مخصوص فروش آنلاین خشکبار ایوب .

طراحی سایت فروشگاهی,سایت شرکتی

 

حتما متوجه منظورم شدین! با وجود خشکبار تواضع و آوازه برند آن، خشکبار ایوب هم در غرب تهران، فروشگاه بسیار مفصلی دایر کرده و حتی فراتر از آن، وب سایت فروشگاهی دارد و فروش آنلاین خشکبار و سفارش اینترنتی … همین الان می‌توانید به ایت سایت سری بزنید!

همین مثال را شما در مقابل سوپر مارکت های محلی، سوپر مارکت زنجیره ای دریانی، فروشگاه شهروند، رفاه و … میتوانید بررسی نمایید. پس اگر نمی‌خواهید کسب و کار شما از چرخه رقابت و حضور در بازار حذف شود، حضورتان را در فضای مجازی، با راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی تثبیت کنید. فقط باید سریع و هوشمندانه قدم بردارید.

در سایت فروشگاهی، کالا و خدمات برای فروش عرضه می‌شود.

  • باید توضیحات کاملی از کالا  یا خدمات را ارائه دهید تا مخاطب اطلاعات کافی در مورد آن را بدست آورد.جزئیات را به ساده ترین حالت ممکن به مخاطب ارائه کنید. ابعاد کالا، رنگ، سایز، نحوه استفاده، … و هرآنچه که به مخاطب و مشتری کمک میکند را، بیان کنید.
  • از تصاویر، فایل صوتی و حتی ویدئو برای معرفی بهتر کالا و خدمات کمک بگیرید.
  • روش ارسال را بصورت کاملا شفاف اعلام نمایید.
  • باید امکان اتصال به درگاه بانکی وجود داشته باشد و خرید بصورت آنلاین و اینرتترنتی انجام شود.
  • در صورت امکان، پرداخت در محل را برای مخاطب فعال نمایید تا مخاطب پس از تحویل کالا و اطمینان کامل، پرداخت را انجام دهد.

این‌ها چند مورد مهمی است که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید در نظر بگیرید. این موارد و بخش‌های تکمیلی دیگر در دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی و آموزش طراحی سایت فروشگاهی یادخواهید گرفت.

 

طراحی سایت شرکتی

سایت وب کاربر، همچنین در کنار برگزاری دوره آموزش طراحی سایت، خدمات طراحی سایت شرکتی و دیگر انواع سایت را نیز ارائه می‌نماید.

خیلی از شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، نیاز به معرفی خدمات و کالا دارند و فروش آنلاین مدنظرشان نیست ولی نیاز به مشتریان بیشتر دارند و با معرفی بیشتر کالاو خدمات‌شان، کسب درآمد کنند. اغلب افراد برای خرید کالا و خدمات و حتی کسب اطلاعات بیشتر، حداقل یکبار جستجو در گوگل انجام می‌دهد. شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی باید ویترین و فضای دیده شدن بیشتری را مدنظر قرار دهند. با داشتن یک وب سایت شرکتی، کالاو خدمات را با جزییات مورد پسند کاربران و مخاطبان معرفی نمایید و در سطح فضای مجازی و شبکه اینترنت منتشر نمایید.

بهرحال شما چه فروشگاه اینترنتی و چه سایت شرکتی نیاز داشته باشید، مهم حضور شما در فضای مجازی است  که با هوشمندی در جستجوی گوگل  برای خودتان صاحب جایگاه می‌شوید.

در سایت‌های اجرا شده توسط وب کاربر، وب سایت مدرسه، داروخانه، تولید اسباب‌بازی، معماری داخلی، انتشارات، خدمات تاسیساتی، آموزشی و … وجود دارد ولی این گروه وب سایت شرکتی هستند که فروش اینترنتی نیاز نداشته‌اند.

سایت وب کاربر در کنار برگزاری دوره آموزش طراحی وب سایت (در آموزشگاه اندیشه مانی)، خدمات طراحی سایت فروشگاهی، سایت شرکتی، سئو و بهینه سازی را نیز ارائه می‌دهد. خدمات مشاوره طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی بصورت حضوری یا تلفنی انجام خواهدشد.

 

                            

و من علی شیرازی مدیر سایت وب کاربر، به شما قول می‌دهم با داشتن وب سایت مناسب و عملکرد قوی کسب و کارتان متحول خواهدشد. با شماره تماس  1091 450 0912 و یا 4101 4429 021  میتوانیم بیشتر در این مورد با هم صحبت کنیم.

علی شیرازی مدیر سایت وب کاربر
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 8 تکنیک و حدود 4 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
از شـما متـشــکریــم . ایمـیـل بـرای شـما ارسـال شــد. شما آماده برای دانلود هستید!
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 5 نکته و حدود 6 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان 3 فایل رایگان آموزشی را دریافت کنید، 3 فایل حدود 10 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم