سررسید مدیریت موثر وقت ( مدیریت زمان )- دکتر محمد کرمانی

سررسید مدیریت زمان چیست؟

 سررسید مدیریت موثر وقت آخرین اثر دکتر محمد کرمانی است. سررسید مدیریت زمان که با جزئیات خاصی طراحی شده است، توسط انتشارات برهان نور منتشر گردید.

 

در سال 92 « انتشارات برهان نور » با دریافت مجوز از وزارت ارشاد فعالیت خود را آغاز کرده است و در همان ابتدا، وب سایت انتشارات برهان نور طراحی و راه اندازی شد.

سررسید مدیریت موثر وقت ، آخرین کتاب منتشر شده از انتشارات برهان نور و آخرین اثر دکتر محمد کرمانی، صاحب امتیاز این انتشارات می باشد. در این سررسید که دکتر کرمانی، آن را به جناب استاد آزمندیان تقدیم کرده است، طراحی بسیار جالبی از نگاه اصول مدیریت زمان شده است. در هر هفته با صفحه ای مجزا که به جدول مدیریت امور شخصی، خانوادگی، اجتماعی و حرفه ای تقسیم شده است شما هفته خود را پایش کرده و برنامه ریزی هفته آینده را نیز مکتوب می نمایید.

به نظر می‌رسد که همه ما با توجه به نوع زندگی کنونی، به اهمیت رعایت اصول مدیریت زمان واقف هستیم و شاید یکی از دغدغه‌های روزمره، رعایت مدیریت زمان  است. پس اگر با کمک آموزش‌های مرتبط و یا کمک‌ گرفتن از ابزار، کتاب بتوانیم زمان خود را مدیریت کنیم، قدم مهمی در بهبود بهره‌وری بیشتر در زندگی‌مان برداشته ایم. این سررسید به عنوان یک ابزار بسیار حرفه‌ای به مدیریت زمان‌ کمک خواهد‌کرد.

پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  طراحی سایت بیلان محاسب

دکتر محمد کرمانی دانش آموخته دکتری مدیریت منابع انسانی است که البته با داشتن تحصیلات مهندسی شیمی و تجارب شغلی و حرفه ای خود، مقطع دکتری خود را به مدیریت منابع انسانی اختصاص داده است.

 

سررسید مدیریت رمان

 

دکتر کرمانی که تالیفات خود را در این انتشارات و وب سایت آن ارائه کرده است، به  کتاب اطلس قرآن که ترجمه ایشان می باشد، بسیار می‌بالد و قلبا به این اثر بسیار علاقمند است.

دکتر کرمانی، سررسید مدیریت زمان را با اعتقاد قلبی و شخصی خود به مدیریت زمان و تعالی متوازن، که مدت‌هاست بطور موثر به آن پایبند است، طراحی و منتشر کرده است. این کتاب در سایت انتشارات برهان نور، بصورت آنلاین عرضه می شود که می توانید از سایت برهان نور بصورت اینترنتی آن را تهیه نمایید.

برگزاری کارگاه مدیریت زمان

مدیریت موثر وقت و زمان  از جمله تکنیک هایی است که دکتر کرمانی با پایبندی به آن و تجربیات کسب کرده در این حوزه، آن را بصورت کارگاه‌های آموزشی در سازمان‌ها و ادرات‌ و شرکت های مختلف در تهران و شهرستان های و مجتمع های صنعتی برگزار کرده است که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  سایت CitySazeh، بازطراحی سایت خود را به «وب کاربر» سپرد

کارگاه مدیریت زمان، در مجتمع های نفت و پتروشیمی، به جهت موثر بودن کارگاه و استقبال از آن در چندین نوبت تکرار شده است. که البته در سال 98 نیز برنامه برگزاری کارگاه بصورت منسجم در حال برنامه ریزی است. از نگاه محمدکرمانی، مدیریت زمان یک الگوی اخلاقی و اسلامی نیز می‌باشد و در 49 تکنیک، مفصل آن را تشریح می‌کند.

« سررسید برنامه ریزی 98 » زمان و وقت شما را مدیریت خواهد کرد.

سررسید مدیریت موثر وقت (مدیریت زمان) بر اساس 49 تکنیک و فلسفه های مدیریت موثر وقت با ترکیبِ سازنده ی آن با سال‎‌نامه، این امکان را می دهد که همانند یک آینه ی تمام زمان زندگی مان (زندگی شخصی، حرفه ای، اجتماعی) را در آن ببینیم. هفته به هفته بررسی کارشناسانه به هفته ی گذشته کنیم و برنامه ریزی عملیاتی و کاربردی برای هفته آینده ی خود داشته باشیم.

دکتر کرمانی در یک ویدئو بطور مفصل در مورد آخرین اثر خود و این سررسید مدیریت زمان توضیح داده اند.

این کتاب در سایت انتشارات برهان نور، بصورت آنلاین عرضه می شود که می توانید از سایت برهان نور بصورت اینترنتی آن را تهیه نمایید.

::وب کاربر :: اخبار ::

 

 

 

۱۴۰۲/۵/۲۵ ۱۱:۰۵:۰۷

ثبت ديدگاه

ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 8 تکنیک و حدود 4 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
از شـما متـشــکریــم . ایمـیـل بـرای شـما ارسـال شــد. شما آماده برای دانلود هستید!
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 5 نکته و حدود 6 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان 3 فایل رایگان آموزشی را دریافت کنید، 3 فایل حدود 10 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم