7 دلیل بزرگ بر اهمیت وب سایت در کسب و کارهای کوچک

لزوم داشتن وب سایت و اهمیت وب سایت

اهمیت وب سایت در کسب و کارها چیست؟

آیا داشتن وب سایت در کسب و کارهای کوچک اهمیت دارد؟ آیا وب سایت در کسب و کارهای کوچک لازم است ؟

آیا کوچک بودن کسب و کار، دلیل مناسبی برای نداشتن وب سایت است؟ یا این که  نباید دلایل خوب و موثر این فناوری و داشتن وب سایت را ندیده بگیرید تا حدی که کسب و کارتان از رونق بیافتد!؟

گاهی این نادیده گرفتن ها، خسارتهای جبران ناپذیری به کسب و کارهای بزرگ و کوچک وارد می کند. کوچک و بزرگ بودن کسب و کار در این موضوع، خیلی اهمیت پیدا نمیکند و مهم دلایل خوبی است که شما را ترغیب کند به همسوئی و استفاده موثر از این فناوری و بستر فضای مجازی.

اگر حق با مشتری است، مشتریان تان از شما انتظار دارند که وب سایت داشته باشید و شما را در جستجوهای گوگل ببینند.

بالای 60% از افراد در دنیای گوگل، خدمات و محصولات خود را جستجو میکنند و در ایالات متحده این عدد به 97% می رسد. آیا حاضرید که مشتریانتان به صرف نداشتن وب سایت، به سراغ رقبای شما بروند؟ این یک پتانسیل از دست دادن مشتری است.

نتیجه تحقیق انجام گرفته در سال 2014 نشان داده، که تنها حدود 51% از کسب و کارهای کوچک، دارای وب سایت هستند که اکثریت آنها نیز بروزرسانی و پشتیبانی ندارند و در کل وب سایت موفقی نیستند.

وقتی مشتریان نتوانند شما را در فضای مجازی وب و جستجوهای گوگل پیدا کنند، شما برای آنها دیگر وجود ندارید. و فراموش خواهید شد. و کسب و کار شما به مرور از ذهن‌ها حذف خواهد شد.

اگر در کسب و کارتان حرفه ای هستید لطفا حرفه ای عمل کنید.

اهمیت وب سایت در کسب اعتبار – حرفه ای بودن

باید برای مشتریان تان نیز حرفه ای جلوه کنید. یک حرکت کوچکی انجام دهید و یک وب سایت راه اندازی کنید و به مرور از این طریق هم کسب اعتبار کنید.این اعتبار هم در کنار دیگر محاسن شما در ذهن مشتریان تان ماندگار می شود. حتی اگر هنوز کسب و کارتان بزرگ نیست ولی :

  • افراد را بطور واقعی متوجه کسب و کارتان مینمایید.
  • بیشتر به چشم خواهید آمد.
  • و شرکتی بزرگتر از آنچه هستید به نظر می رسید.
  • مخاطبان خدمات و کسب و کار شما را با جرئیات میتوانند مرور کنند.
پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  ایجاد پُست یا نوشته - درس 26 - آموزش طراحی سایت

اهمیت وب سایت در قدرت و توانایی رقابت

فراموش نکنید که هنوز حدود 49% کسب و کارهای کوچک دارای وب سایت نیستند و اگر دراین گروه هستید یعنی باید با گروهی که دارای وب سایت(51%) هستند نیز، رقابت کنید.

هر زمان، افراد، در گوگل از نوع خدمات و محصولات شما، جستجو کنند، رقبای شما را بدون هیچ پیش شرطی پیدا خواهند کرد و در آن جستجو، شما حتما وجود ندارید. مشتریان باعت رقابت هستند

اهمیت وب سایت برای در دسترس بودن

بعضی افراد ترجیح می دهند که به جای تماس های مکرر تلفنی و اتلاف وقت، محصولات و خدمات مورد نیاز شان را در وب سایت ها مرور و جستجو کنند. اطلاعات بیشتر و همیشه دردسترس بودن، تعیین کننده است. در هر ساعتی در شبانه روز، این کار قابل انجام است. حتی در نیمه های شب که هیچ شرکت و تلفنی پاسخگو نیست. این یک مزیت نیست؟

گسترش بازاریابی و اهمیت وب سایت

یک وب سایت فراتر از مکان و ساعت کسب و کار شما عمل می کند. افراد در خارج از محله، شهر، کشور و قاره میتوانند پیدایتان کنند و از محصول و خدمات شما استفاده نمایند. این، تبلیغ و فروش بدون مرز و محدودیت است!

اهمیت وب سایت در ایجاد علاقمند و فروش

با ابزارهای تجارت الکترونیک میتوانید فروش خود را برای 24 ساعت روز، هر روز هفته و هر 365 روز سال تنظیم نمایید.

پیشنهاد می کنیم، این پُست را هم بخوانید:  7 دلیل بزرگ برای داشتن وب سایت در کسب و کارهای کوچک

حتی زمانی که خواب هستید، میتوانید فروش و کسب درآمد داشته باشید.

با ایجاد لیست علاقمندان، از بازدیدکنندگان وب سایت، اطلاعات و ایمیل جمع آوری کنید و در فرصت مناسب با یک پیشنهاد فروش، آنها را متحیر کنید. فراموش نکنید که گسترش فروش نیازمند بازار وسیعتر و علاقمندان بیشتر است.

احساس خوب با محتوای موثر

داشتن وب سایت شروع کار است. وب سایت خوب و موفق باید اطلاعات و محتوای خود را بروز کند. دریافت اطلاعات جدید احساس خوبی برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. برنام ریزی منظم و ثابتی برای تولید محتوا و بروزرسانی آن ایجاد کنید. وب سایت یک بروشور زنده از کسب و کار شماست که میتواند احساس خوب برای بازدیدکنندگان فراهم کند و آنها را وفادار نماید.

اهمیت وب سایت در برندسازی

برای رقابت نه تنها داشتن وب سایت الزامی است بلکه باید متفاوت عمل کنید. وب سایت جایی مانند بوم نقاشی است باید برند و نام تجاری را تولید و منتشر نمایید:

  • رنگ و لوگو
  • پیام و تبلیغ های فروش
  • ارائه پیشنهادهای منحصر بفرد

بازدیدکنندگان، خدمات و محصولات را به همراه اطلاعات و توضیحات ارزشمند شما، خواهند دید و براحتی میدانند که شما چه خدمت و کمکی میتوانید به آنها برسانید.

حتی اگر برند هم باشید باید در رقابت های جدید وارد شوید تا از این چرخه کسب و کار به بیرون پرتاپ نشوید.

با این توضیحات و پی بردن به اهمیت وب سایت، برخی از افراد  طراحی وب سایت را برون سپاری می‌کنند و برخی هم آموزش طراحی وب سایت را در برنامه کاری خود قرار می دهند. شما جزء کدام گروه هستید؟

 

 

:: وب کاربر:: مقالات بازاریابی اینترنتی::
۱۴۰۲/۸/۹ ۸:۱۱:۴۵

ثبت ديدگاه

ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 8 تکنیک و حدود 4 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
از شـما متـشــکریــم . ایمـیـل بـرای شـما ارسـال شــد. شما آماده برای دانلود هستید!
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان این فایل آموزشی را دریافت کنید یک فایل، 5 نکته و حدود 6 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم
ایمیلتان را وارد کنید تا همین الان 3 فایل رایگان آموزشی را دریافت کنید، 3 فایل حدود 10 دقیقه مطالعه
مطمئن باشید ایمیل مزاحم ارسال نمی کنیم